torsdag 22. september 2011

Frihet til litt uhuuu-dilla.

Jeg tror ikke jeg er alene om å ha dilla på ugler for tiden. Jeg har alltid digget ugler, de er jo bare sååå søøøte! Ser jo ut som noen fjærballer, myke og bløte, men de har både skarpe klør og et nebb som er ment til å kunne rive opp kjøtt med så de egner seg nok ikke særlig til kos. Men vakre å se på er de likevel.


Har lenge ønsket meg er par ugle-øredobber og i dag fant jeg endelig et par som falt i smak.. Fant de på Accessorize og de måtte jeg bare ha. De hadde matchende smykke, men det var veldig stort og jeg syns det ble litt vel voldsomt for min smak.


Ugler er med meg på skolen også. Ugleviskelær også fra Accessorize og kalenderbok kjøpt på Studia.


Et søtt uglepar på tallerkenhyllen på kjøkkenet, egentlig salt- og pepper-bøsse kjøpt på Åhlens.


Og et lekkert og fargerikt uglebilde i stuen. Dette fikk jeg i bursdagsgave av en av mine beste venninner. Det er kjøpt på Ikea og jeg bare elsker det, det skal snart få den plassen det var tiltenkt, nemlig over sengen på soverommet.

Nå er det helg for meg, har fri fra skolen hver fredag, da har vi studiedag. Så vil bare ønske alle en herlig siste ukerest :)


Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Ugler er søte ja, så artige ugleting du har:) Likte godt biletet! Og øyredobbane:)

    SvarSlett