onsdag 1. februar 2012

Frihet i Holmegaard

Lyktene fra Holmagaard la jeg merke til i høst og ble umiddelbart tiltrukket av det unike designet. Rene og myke linjer røffet opp med skinnreim.


Prisen på lyktene syns jeg var litt i stiveste laget så jeg satt de heller på ønskelisten min til jul fremfor å kjøpe dem selv. Men de havnet ikke under treet, men så var jeg så dødsheldig at de var på salg etter jul. Da unnet jeg meg den største lykten som var avslått med - 40%!! 


Lykten er bare sååå FIN hjemme hos oss, bare elsker den og tenner lys i den nesten hver dag. Jeg har satt en liten telys-lykt inni lykten fordi da jeg brente kubbelys inni ble glasset så sotete pga hullet på midten som gjør at flammen blafrer ganske mye.


Nyter synet av lykten og flytter litt rundt på den for den passer jo inn over alt :)

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Nydelig!
    Skal si du var heldig der.
    Alltid gøy med salg.
    Ha en fin kveld, og kos deg med den nye lykta:)

    SvarSlett