tirsdag 21. august 2012

Frihet til å kvitre

Dobbelt fuglehus for nøkler fra QUALY har lenge stått på ønskelisten. Og endelig her om dagen ringte de fra Ting på Bryggen at de hadde kommet inn og at de hadde lagt av et til meg! Lykke!




Er det ikke fint? Så nå henger nøklene til meg og min kjære side om side som et par turtelduer:)
Bare elsker de! Fuglene er også små fløyter så man kan blåse i om det skulle være nødvendig.
Vi tenker på å kjøpe et enkelt et utenom og til å ha bod- og bossnøkkel på, og Leon må jo ha eget også når den tid kommer. De finnes jo i så mange fantastiske farger så det er jo bare å velge og vrake.



Var også innom Søstrene Grene her om dagen og da fant jeg de fineste uroene i silkepapir.
Jeg måtte ha en av hver for jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken av de jeg likte best. Men de var jo ikke noe dyre så da gjorde det jo ingenting.


I gangen ved siden av fuglehuset henger en med rundinger i alle regnbuens farger. Et hyggelig innslag som møter de som kommer inn døren.


På glasskapet i stuen henger en fin en med sommerfugler.


Og Leon har fått en søt en med fugler på sitt rom.



I dag er jeg hjemme med Leon, han klaget over hodepine og mageknip i natt så da ble det ikke så mye søvn. I tillegg var hunden vår Doffen veldig urolig og tasset frem og tilbake mellom rommene og da er det heller ikke så lett å sove.

Ha en fortsatt fin uke.
Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Så søte de nøkkelfuglene og en frisk pust av farger med de uroene :)

    Håper Leon og Doffen har det bedre!

    Klem

    SvarSlett