torsdag 13. september 2012

Frihet og fryd i heimen

Det har visst ikke blitt så mye blogging i det siste, men likevel skjer det små forandringer her hjemme hele tiden. Så i dag tenkte jeg å ta meg tid til å vise litt nytt fra heimen.



Det første jeg vil vise er noe som er helt nytt i dag! Nemlig denne utrolig fine bordskåneren! Denne har skjønne Therese laget til meg, tenk så heldig jeg er! Therese går jeg i klasse med på tannpleierstudiet og i går kom jeg over et bilde hun hadde lagt ut på instagram av en rykende fersklaga bordskåner, jeg liket med det samme og kommenterte at jeg lenge har ønsket meg en sånn. Ja for jeg har faktisk lenge gått å kikket på slike i butikken og lurt på om jeg skulle kjøpe, men har vegret meg litt på grunn av prisen. Så lykken var stor at hun med glede ville lage en til meg! LYKKE! Nå er den til pynt på kjøkkenet.



Mer nytt fra kjøkkenet, litt nytt i tallerkenhyllen min fra Lobelia. To nye fjøler. Har litt dilla på trefjøler for tiden. 


Denne fine lille er fra Åhlens, digger den og syns den er riktig så koselig, kan se for meg en skive til kvelds med godt pålegg på oppå denne. Så jeg investerer nok i litt flere av disse.


Denne vakre saken her er fra kremmerhuset! Det var kjærlighet ved første blikk og jeg måtte bare ha den! Syns den var så lekker med hvit bakside og tre framside, og hjertet på toppen er prikken over i`en.


Ny liftgardin har vi fått på kjøkkenet og, hvit og fin med ugler på. Ga et litt lysere inntrykk sammenlignet med den gamle som var beige/kaffelatte-ish. Gardinen ble kjøpt på salg på Princess.



Med hjem fra Åhlens har det blitt nye bordbrikker. De gjør sin misjon som duker, en på salongbordet og en på spisebordet.


De fine blomstene i høstfarger fikk min kjære på jobben i går, for da hadde nemlig han bursdag! Dagen ble feiret på resturant med gode venner.

I morgen er det fredag og endelig helg! 
Så god helg på forskudd folkens!

Klem fra Monica.

2 kommentarer:

  1. Du e jammen skjønn! :-) da e veldig kjekt å gi når dem som får blir glad :-))

    SvarSlett
  2. Ja, det skjer mye i kjærlighetsredet ser jeg...

    Har fått noe godbiter i hus i dag jeg også, bilder kommer senere. Akkurat nå er ting litt på vent her hos oss, mangler bare sparket bak til å ta fatt på maling av stuen, kjøkkenet og gangen i 1. og 2. etasje. Nytt gulv og vedovn skal også på plass, men som sagt så går det litt treigt med oss to "gamle"...

    Godklem!

    SvarSlett