mandag 12. september 2011

Frihet på barnerommet.


Tenkte jeg skulle vise litt fra Leon sitt rom i dag. Rommet hans er ikke så veldig stort, men vi har prøvd å gjøre det så koselig som mulig. Vi fant ut at rommet trengte litt farger så da måtte mor sette seg ved symaskinen og sy en fargerik vimpelrekke til vinduet.



Det ble straks litt mer liv i rommet når den kom på plass.


Leon liker fargerike bilder så han har fått litt malerier på en bildelist, når han var pitteliten hadde han alle sine fineste barnebøker på denne.
Denne herlige uhuu`en kjøpte jeg hos Bad Monkey på Epla. Den kom lynkjapt i posten og rett på sin plass på Leons rom.
Her er en hjemmelaget uhuu, ikke fult så lekker, men den sprer litt farge den og. Leon er veldig glad i rommet sitt og sitter ofte i sengen sin og ser film eller bygger klosser på gulvet.


Har blitt litt lite blogging i det siste, men det har blitt en hektisk hverdag for oss. Jeg har begynt å studere igjen og Remi styrer med øvinger frem mot konsert og innspillinger. Men jeg lover å komme sterkt tilbake.


Så må jeg hilse til min Kjære Remi til slutt for han har bursdag i dag!! Gratulerer med dagen kjære!!! Love U!!


Klem Monica

3 kommentarer:

  1. Synes den lille prinsen har et kjempefint rom jeg..

    Vimplene var kjempefine og jeg er imponert over den hjemmelagde uglen!!

    Hils masse til Remi og gratuler han med dagen fra oss..

    PS! Hytten til helgen eller??

    Klem

    SvarSlett
  2. Du er så flink, Monica!

    Kjempefine vimpler og så søte ugler :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Her ser jeg et av Tåmmas sine bilder pryder veggen =) Så fint barnerom Leon har fått seg =)

    SvarSlett