fredag 30. september 2011

Vi holder på med å fikse litt i stuen for tiden. Vi skal få oss ny tv-seksjon så i den anledning må veggen bak fikses før den kommer opp, litt slit å gjøre det etterpå. Så i dag har jeg styrt på meg å legge akryl i alle sprekker og sparklet hull etter noen forferdelige cd-hyller.
Vi gleder oss veldig til alt er klart for å dra på IKEA og handle og smelle det opp på veggen, tror det kommer til å bli veldig lekkert når det er ferdig.

Ellers fikk jeg og som mange andre bloggere de artige kortene med bladet Rom 123. Syns de var så fine så jeg har rett og slett satt de i ramme og tenkte å henge de opp over den nye tv-seksjonen. De er også fine å se på når man føler seg litt frustrert inni mellom uansett grunner.




Ellers får alle ha en riktig fin helg!!

Klem Monica.

2 kommentarer:

  1. Hihi disse har jeg også. Jeg har hengt opp det ene, Out of my mind - back in 5 minutes =)

    SvarSlett
  2. Jeg likte de også :D Kommer nok til å bruke de, men tiden vil vise hvordan ;D

    Klem klem

    SvarSlett