søndag 4. september 2011

Frihet til å ha en liten mani.

I det siste har det blitt veldig poppis med saker og ting med disse babushkaene på. Og jeg har selvfølgelig falt for disse sjarmerende russiske dukkene selv. Har jobbet meg opp en liten samling av ymse slag.

Her er den lille samlingen min. To fine krus med lokk/bordskåner fra Kremmerhuset, plaster fra Søstrene Grene, stoffbit fra Stoff og Stil og en krystall babushka fra Fretex.

Er bare så dødsfornøyd med denne damen som meg og min kjære fant på en svipptur på Fretex, den var bare så rar at den måtte vi jo bare ha. Den er jo perfekt til å ha godteri i og er jo veldig fin i seg selv og der hun står til pynt. Hadde jo vært kult om det var flere mindre babushkaer inni etterhvert som man tok av lokket, men det var det altså ikke. Men må jo innrømme at jeg ønsker meg en ekte en og, men det har jeg ikke klart skaffe meg enda.

Håper alle har hatt en fin helg, i morgen er det tilbake til hverdagen.

Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Så søte, disse babushka'ene :D En fin liten samling, regner med den vil vokse ;)

    Ønsker deg en finfin uke, Monica!
    Klem fra Milla

    SvarSlett