mandag 19. september 2011

Frihet i hverdagen.

Ja i dag er det mandag igjen!! Skulle ønske helgen varte litt lengre, men jeg har jo nesten litt helg enda siden jeg har fri på mandagene. Men siden jeg har fri må jeg jo prøve å få gjort det som må gjøres av husarbeid og det er jo litt jobb det og. Men litt pauser må man jo ha og da blir det litt blogging og litt blogglesing.

Vi har det ganske hektisk i hverdagen fortiden så da blir det ikke så mye tid til hobby og interiørsysler som jeg skulle ønske. Jeg er travelt opptatt med studier for tiden i tillegg til å være mor til et barnehagebarn og ha en kjæreste som skal spille inn album med bandet sitt så da blir det hektisk. Så da går det mest i å prøve å få til litt kvalitetstid med hverandre før Leon sovner og Remi må øve og jeg gjøre lekser.


Men heldigvis er det bare sånn i en periode nå fremover så vil ting forhåpentligvis roe seg etterhvert. Det er ikke bare, bare å være fulltidsstudent, mamma og kjæreste på en gang, men det er noe jeg absolutt trives med. Å få seg en fin utdannelse er absolutt verdt strevet og vil gi god utbetaling til slutt. Så forhåpentligvis om tre år er jeg ferdig utdannet tannpleier og fast ansatt hos en tannklinikk.

Må bare vise den stilige blomsten som min kjære fikk på bursdagen sin forrige mandag av kollegene sine. Den er like fin enda og pryder salongbordet vårt.

Hadde forresten en super helg. Min kjære hadde sin første konsert med bandet sitt Among Gods. Det var en helt fantastisk bra førsteopptreden!! Det var så kjekt å se han kose seg på scenen. Etterpå var det feiring med hele bandet + fruer noe som var super koselig.
Ellers var det en rolig og herlig helg avsluttet med middag hos svigerfar på søndag.

Håper alle har hatt en fin helg og at dere får en flott uke.

God mandag... Klem Monica.

1 kommentar:

  1. ønsker deg og dine gutter en fin fin uke :)

    Klem

    SvarSlett