onsdag 27. oktober 2010

Frihet til å skjemme bort seg selv







For et par dager siden gikk jeg rundt på jakt etter en ny regnkåpe, noe jeg har tenkt å invistere i lenge. Jeg gikk tilfeldigvis inn på Emil og der... Kjærlighet ved første blikk!!! Jeg har aldri sett en så nydelig regnkåpe før og bare måtte prøve den med en gang og den satt perfekt. Jeg kjøpte den selvfølgelig for hvis ikke hadde jeg aldri fått den ut av hodet.



Regnkåpen er merket Søs Jensen og selvfølgelig produsert her hjemme i Bergen. Kåpen er hvit med blått blomstermønster og blått fløyelsfor i hetten og i ermene, rett og slett uimotståelig.






Ha en fin kveld folkens.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin regnkåpe, ikke rart at du falt for den.
    Men det var vel neppe billig...

    Fått serviset ditt i hus nå?

    stor klem!

    SvarSlett
  2. Ja var stiv pris på den, men ikke særlig værre enn Ilse kåpene..
    Ja serviset er i hus og vasket og satt på stas på hyllen på kjøkkenet. Så et superfint vitrineskap i skeidarkatalogen i dag som var på halv pris, det må jeg bare ha!!

    SvarSlett