tirsdag 9. november 2010

Frihet til å besøke kjær familie

Helgen som var reiste jeg på tur opp til Tromsø. Der oppe i det kalde nord bor fetteren min Thomas sammen med sin kjære Cecilie. Thomas og jeg har vært nære venner siden vi var spedbarn, det er bare ett år som skiller oss, man kan si at vi nesten har vokst opp som søsken til tider så det var klart jeg gledet meg veldig til å komme på besøk.


Tromsø er til nå min nordligste reise og jeg ble sjarmert av den lille byen med en gang. Min tante fortalte meg at Tromsø blir kalt for nordens Paris og det er forståelig når man ser på utvalget i butikkene, mye lekkert vel og merke.

Det var en herlig helg med fantastisk oppvarting av Thomas og Cecilie og resturant og kafe besøk som kunne by på de herligste retter. Litt shopping ble det selvfølgelig og.





Det var veldig flott lys ute om morgenen, det måtte nytes for så langt nord blir det mørkt i 14 tiden, i slutten av november forsvinner solen helt.












Denne søte uglen til å brenne lys i og den fine boksen er fra House Doctor og ble kjøpt i en skjønn interiørforetning.


Dette fine glasskortet fant jeg på Åhlens.
Det var en herlig helg så tusen takk for meg Thomas og Cecilie og takk for turen til tante Wenche og Arne.

2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen hjem!

    Det ser ut til at du har hatt en perfekt helg!
    Gleder meg til å få et utvidet referat!

    Stor klem

    SvarSlett