mandag 15. november 2010

Frihet til å bevare

Etter at tanten til mamma kom på sykehjem var jeg så heldig å få lov til å komme i huset hennes å se etter ting som kunne passe hjemme hos meg. Det var en gammel barneseng som kusinene til mamma hadde sett ut til meg som Leon kunne ha. Den barnesengen som stod der var helt nydelig, men den kunne ikke trekkes ut og ble derfor for liten til Leon som er stor gutt på to år. Men den ene kusinen til mamma sa at hun hadde en sånn seng jeg var ute etter stående på loftet og den kunne jeg få. For en lykke og nå er den i hus! Men den kan ikke tas i bruk enda for den må forsterkes med noen metallskinner som min kjære far skulle lage på jobben.


Å jeg gleder meg til å se min lille engel sove søtt i den nydelige sengen




Jeg har lenge ønsket meg et slikt "dragspel" til Leon


1 kommentar: