onsdag 24. november 2010

Frihet til å tyvstarte littegranne

I forrige innlegg fortalte jeg om dragspelet jeg fikk av mammas kusine fordi sengen som mammas tante hadde i huset sitt som jeg skulle få var for liten til Leon. Men selvom sengen ikke kunne tas med hjem gikk jeg ikke tomhendt der i fra. En av tingene jeg sikret meg var et gammeldags målebeger for mel. Det hadde jeg hengende på en krok på kjøkkenet til jeg fikk en lysende ide om å ha blomster i den. Så da bar det av sted til blomsterbutikken for å kikke. Men der var de fleste plantene byttet ut med juleblomster så da falt det endelige valget på en hvit svibel som jeg synes er en av de vakreste plantene til jul. Den passet perfekt og det blir nok flere av disse nærmere jul.


De vakre telysestakene ble også kjøpt på blomsterbutikken, de er fra Sia og koster 20 kr stk.




4 kommentarer:

  1. Koselige bilder!

    Kjempefint å ha blomstern i det fine litermålet!!

    Håper at det kommer et bilde av den ferdige kalenderen snart, sånn at jeg kan vise det frem på bloggen min! Men selvsagt skal du få æren for det!

    Ha en fin dag, vennen!

    klem

    SvarSlett
  2. Bilde av den ferdige kalenderen inklusiv pakker kommer på bloggen til 1. desember selvfølgelig.

    SvarSlett
  3. Gleder meg!!!

    Ja, det er kongler fra deg, vennen! De og posen står til pynt i vinduet mitt året rundt de!

    Gleder meg til å se deg og dere på lørdag, bare pass på å bli frisk!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig :) Hvite svibler er absolutt fine. Kanskje jeg også skulle prøvd meg på å plante en sånn en... Planter er ikke min sterkeste side, om ikke det er snittet og puttet i en vase ;))

    Klem

    SvarSlett