mandag 25. oktober 2010

Frihet til å hedre sin engel











Alle har vel en engel i livet sitt og min engel er så klart min lille sønn Leon. Han er verdens herligste gutt og har virkelig beriket livet mitt. Han fylte to år 15. oktober og i den anledning vil jeg hylle han i bloggen min. Han er virkelig en liten engel og kan sjarmere selv den hardeste sjel. Selv om han er liten og bare to år forstår han mye, han ser når jeg er lei meg og kommer straks for å trøste og klappe meg på hodet og si: "mamma min". Om morgenen kommer han tassende inn på rommet mitt med bamsen Olle under armen og kryper opp i sengen min og gir meg en god klem og et smask og sier: " stå opp mamma", hvem kan motstå noe så herlig! Tiden går så fort og han vokser til, praten går i ett fortiden og ord og setninger begynner å gi mening. Leon er ikke lenger baby, men en liten person, et tenkende vesen som kan velge selv og utrykke sine ønsker og tanker, en gutt jeg er stolt av.




Lille Leon min, mamma elsker deg.

2 kommentarer:

  1. Så nydelig innlegg til den søte, lille gutten din. :) Takk for dine ord hos meg!

    SvarSlett
  2. Hei Hulda!
    Så kjekt og for en ære at du ville titte på bloggen min! Ja Leon er min øyensten, så han måtte få en plass i bloggen min han og:)

    SvarSlett