torsdag 21. oktober 2010

Frihet til å la seg inspirere av et nytt møbel




Jeg har nylig invistert i et nytt skrivebord. Jeg hadde et fra før, men det var litt upraktisk for mitt bruk, pluss at det sto vel ikke helt i stil med de andre tingene mine. Nå har jeg altså kjøpt et nytt fint hvitt et som jeg kjøpte på Jysk for en tusen lapp. Det fulgte også med en hylle med skuffer som man enten ha stående på bordet som jeg har eller henge opp på veggen. Jeg var ikke helt fornøyd med knottene som fulgte med så jeg kjøpte noen nye i porselen med kjeruber på fra Kremmerhuset. Jeg er meget fornøyd med resultatet, nå fikk jeg et sted å sette opp det store fine antikke bildet jeg har fått av besteforeldrene mine, pluss at jeg kan ha symaskinen fremme hele tiden.


Jeg tilbringer vel noen timer i uken foran den symaskinen og putler på med stort og smått. Jeg følte meg så inspirert av det nye møbelet at jeg ville sy noe med en gang, så da bar det av sted til husqvarna i byn for å kjøpe stoff. Resultatet ble denne rollup gardinen til soverommet, noe som jeg ble veldig fornøyd med:)


Kosesjalet som ligger på enden av sengen har jeg strikket selv og de fine nattbordslampene fikk jeg overta fra foreldrene mine da de pusset opp soverommet sitt.


Ha en fin dag folkens.

1 kommentar:

  1. Tror jeg må komme ut og besøke deg snart.

    Vi skulle hatt oss en kveld med hver sin symaskin vi to... Neste sommer må maskinene våre bli med i Øygarden, så kan vi sy litt, mase mye og kose oss med et glass med vin samtidig!!!

    Stor klem

    SvarSlett