fredag 3. desember 2010

Frihet til å la seg charmere

Jeg har en tante som har en meget driftig dame til nabo. Hun er nemlig storprodusent av julepynt som hun selger ut rundt juletider. I fjor var jeg så heldig å få være med på en av messene hennes. Da jeg kom inn i lokalet trodde jeg nesten jeg hadde dødd og kommet til himmelen!! Der var det fullspekket av vakre engler og hjerter og kremmerhus i nostalgisk stil. Selv om jeg heldigvis ikke hadde dødd var jeg likevel i himmelrik for jeg er nemlig lidenskapelig opptatt av julepynt! Damen som står bak denne vakre pynten heter Unni Hoff og har en egen label på pynten sin som er Charme, meget passende navn spør du meg.



Baksiden av den vakre julestrømpen min,
måtte bare vise labelen.





Vakre hjerte som henger på speilet i gangen. Det ene med oppskrift på russiske kyss, de kunne selvfølgelig prøvesmakes på messen og de var nydelige. Det andre er veldig lite med et yndig bilde av en engel på.





Så det fineste av alt. Julestrømpen.











Laget enkelt i naturkanvas med blonder og engletrykk, denne henger til pynt i stuen så alle kan se den.




God helg alle sammen, i morgen blir det pepperkakebaking på oss:)
Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Takk! Ja er veldig glad i den julepynten:)
    Vi kommer til Sætre siste helgen før jul, da tenkte jeg å komme innom en tur.

    SvarSlett