torsdag 15. desember 2011

Frihet...

Ja nå er det endelig juleferie på meg!! Etter mye styr med skole og eksamener så kan jeg endelig puste ut.. Så det er derfor det ikke har blitt noe særlig med blogging fra meg i det siste. Men nå begynner jo alt julekaoset med julebesøk og julegaveshopping, juleavslutninger, vasking, rydding og diverse.


På mandag var vi på julekonsert i korskirken etter tradisjon i vår familie. Tirsdag var det koselig julebesøk hos oss med besøk av mine foreldre, tante og onkel og kusine med mann og datter. Det var riktig hyggelig med god mat og godt selskap. Mamma kom med denne lekre blomsterdekorasjonen til oss(bildet over). Den passet jo bare helt perfekt inn med julepynten vår.


Over ser dere tallerkenhyllen over spisebordet pyntet med hvit pynt til jul. 
Min lille sønn på tre år har fått et lite plastjuletre til pynt på rommet sitt og i går klaget han over at det var så lite pynt på det og at vi måtte kjøpe mer. Så i dag var vi en tur på nille og kjøpte litt ekstra som Leon fikk velge selv. 


Som dere ser så har han ikke så værst smak for å være en treåring.


Så her er treet etter at han har pyntet det ferdig. Eller fått på den pynten vi kjøpte i dag for når alt var kommet på så syns han det fortsatt trenger mer så vi får vel ta oss en tur til i morgen og kjøpe enda mer pynt til treet.


Syns de turkise glasskulene var skikkelig tøffe.

I kveld er det nissefest i barnehagen og det gleder vi oss veldig til. Så blir det siste innspurt i helgen med å kjøpe siste rest av julegaver samt kjøpe juletre og pynte det og evt ha svigerfamilien på nissegrøt.
En hektisk, men koselig slutt på uken, det er sånn jeg får julestemning.

Ha en fin kveld.
Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Leon har smak! Fått det fra moren ;) For mammaen hans er kjempeflink!
    Kose dere i julestrien :)

    Klemklem

    SvarSlett