lørdag 26. november 2011

Advent

Ja nå er det endelig adventstid!! Jeg har gledet meg sååå lenge til å få begynne å pynte og endelig er tiden kommet.


I fjord hadde jeg en gigasvær stjerne i vinduet, men i år ville jeg ha noe nytt. Så jeg kjøpte to lyskranser på Åhlens og de passet fint syns jeg, men de var ikke lett å fotografere siden de gir gjenskinn i vinduet. Men man kan nå noenlunde forestille seg hvordan det ser ut.



Og her er årets adventsstake. Liker best å bruke kubbelys siden de varer litt, med vanlige stearinlys må man jo passe på at man ikke brenner for mye for hvert lys skal jo vare i fire uker. Så liker jeg å ha hvite lys siden lilla ikke passer så godt til det røde som kommer frem etterhvert, har heller lilla sløyfebånd på.
Ja i morgen tenner vi det første lys, da er endelig ventetiden mot jul i gang.


I kveld skal jeg på 10 års jubileumsfest med 10. klasse fra ungdomsskolen, det tror jeg kan bli skikkelig kjekt. Blir spennende å se alle sammen igjen, noen av de har jeg ikke sett på ti år. Så snart får jeg besøk av noen venninner fra ungdomsskolen, vi skal prate og hygge oss litt før vi reiser til festen.

God helg alle sammen.
klem Monica.

1 kommentar:

  1. Jeg har også lyst å skifte ut både stjerne og adventstake. Vet hva jeg vil ha, men har ikke funnet det ennå.

    Håper du har kost deg på festen :)

    Advent-klem fra Milla

    SvarSlett