onsdag 2. juni 2010

Frihet til å høste av naturens frukter


Vår vakre, norske natur har mye flott å by på, til og med saker og ting man kan ta med seg hjem å pynte opp med.

Forrige søndag var det en nydelig dag og jeg bestemte meg for å gå trilletur med sønnen min Leon. Men denne søndagen var jeg ekstra heldig for på vår vei gikk vi forbi et stort furutre. Jeg har passert mange furutrær på min vei, men dette var helt spesielt... Det hadde nemlig store, flotte kongler, mange av de hadde falt ned på bakken så jeg plukket med meg en del hjem. Konglene passet perfekt i den lekre stålbollen min fra Alessi og pynter nå opp spisebordet i stuen.

2 kommentarer:

  1. God morgen!

    Kjempefin skål du har fått deg! Gleder meg til kaffebesøket!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja sant den er fin? Fikk et bestikk i bursdagsgave fra min bror og de som jeg byttet i denne skålen, pluss jeg fikk en hundrelapp tilgode.
    Gi en lyd når det passer for dere å komme på kaffibesøk da, for meg passer det hver dag:)

    SvarSlett