tirsdag 8. juni 2010

Frihet til å være kreativ



Jeg er en person som elsker å gjøre håndarbeid, det å bruke kreativiteten til å skape ting er noe som alltid har interessert meg. Mitt siste påfunn er nipsoppbevarere som kan henges på døren eller veggen. Ideen fikk jeg av den grunn at jeg hadde fått en gardinhøyde av min mor. Jeg fikk bare denne ene gardinhøyden så den ble bare liggende og hadde noe særlig nytte for seg. Men det at denne gardinen var sydd i et nydelig stoff fra Laura Ashley var en grunn til at jeg ville ta vare på den og gi den en ny nytteverdi. Så da ble det frem med symaskin og blonder og dette ble resultatet. Jeg ble så fornøyd at jeg kjøpte mer stoff og sydde en til som passer fint på et prinsesserom som jeg skal gi i gave.

2 kommentarer:

  1. For en genial ide!!! Tror nok at du er flinkere bak symaskinen enn hva jeg er!!

    Ha en strålende fin helg og pass på de gamle for meg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det! Veldig enkle å lage og kan brukes til så mangt:) Den blå har jeg sydd spesielt til Karina, håper hun får glede av den:)

    Klem

    SvarSlett