tirsdag 15. juni 2010

Frihet til å sette frø




Tidligere i vår sådde jeg noen frø av en blomst som heter øyeblomst. Jeg synes det er litt mer spennede å så egne blomster enn å kjøpe fiks ferdige. Spesielt spennende er det hvis det er planter man aldri har sett før som de jeg sådde. I ukevis har jeg fulgt nøye med og vannet og stelt og endelig kan jeg se at jeg har klart å dyrke frem noen nydelige små, blå blomster.


De pynter opp i vinterhagen min som for øyeblikket er under renovering, oppussing av vinterhagen er nemlig mitt neste store prosjekt og jeg er allerede godt i gang. Bilder av det ferdige resultatet blir selvsagt lagt ut på bloggen når den tid kommer.

4 kommentarer:

  1. så flink du er :) Er med på tankegangen, men jeg eier ikke grønne fingre :D

    Klem fra Camilla Husebø

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Du viser flere og flere sider av deg nå som du har blitt "voksen"!!! Grattis med ny jobb forresten, kjempespennende! Hva heter butikken? Kanskje jeg må komme å ta en titt en dag.

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Camilla: Jeg er heller ikke så god på planter, de må helst være grønne uten blomster, men disse frøene fikk jeg til:) Tror man steller automatisk bedre med frø fordi ønsket om å få se hva det blir til er så stort..

    Sissel: Tusen takk! Bare den fine butikken, med mye ting i den stilen du liker;) Butikken heter Karioka, håper du kommer innom og gjør en god handel.

    SvarSlett
  4. Hvilke dager kommer du til å jobbe da? Og hvor ligger den? Jeg er jo ikke akkurat lommekjent i den bydelen.

    Hytten neste helg eller? Da blir det feiring av vår 11. bryllupsdag.

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett