mandag 27. juni 2011

Frihet til å mekke ruter til puter.


Jeg har en kurv med stoffer liggende, men noen av de er det så lite igjen av at det ikke er så lett å vite hva man skal gjøre med de. Jeg har sett mange bloggere som har lagd puter ved å sy sammen ruter av ulike stoffer. Jeg syns de ser veldig kule ut så jeg tenkte jeg ville prøve det samme, og det var jo kjempelett!! Var jo bare å lage en mal på rutene først og så klippe de ut og sy de sammen. Baksiden er to stykker stoff som danner en konvoluttåpning. Det gikk veldig fort så jeg mekket to like puter som har seks store ruter hver.

Slik ble resultatet!! Jeg ble ganske fornøyd, fargene passer veldig fint inn i leiligheten og gjør seg veldig godt i sofaen og. Jeg har brukt dunputer inni så da holder de seg fyldige fine.

Ha en fin kveld og fin uke. Klem Monica.



2 kommentarer:

  1. Kjempefine puter, herlige farger!

    Ha en fin uke du også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Sommerlige puter i herlige farger :)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Milla

    SvarSlett