torsdag 7. juli 2011

Frihet og fryd for øyet.


I dag var jeg en tur til byen. Oppdraget i dag var nye joggesko og det fikk jeg unna i en fei så da tenkte jeg at det passet seg med en liten kikke-runde i butikker. Da kom jeg plutselig på at vi har jo fått Søstrene Grene i Bergen og, der måtte jeg jo selvfølgelig innom. Ooohoi for en gøy butikk, der har de jo nesten alt mulig og i mange herlige pasteller. Så det var litt av hvert som ble med meg hjem i dag.
Jeg fikk utvidet samlingen min med flere fargerike knappenåler, kjøpte en del herlige såper, et par japanske dukker, litt servietter og litt deilig godteri.



Så må jeg bare vise dere dette utrolig stilige dørskiltet. Det fikk vi av Remis lillesøster Renate, hun laget det spesielt til oss og hadde et ønske om at vi hang det på døren til soverommet vårt.


Hjerte med bilde av kakemonsteret, og selvfølgelig i farger som glir rett inn i heimen. Vi bare digger det!!!

Snart helg folkens!!

Må bare hilse til Leons farmor Torill som blir 60 år i dag, HIPP; HIPP!!

Klem Monica.

1 kommentar:

  1. Så stilig dørskilt då!;) Gler meg til å stikka innom dei berømte søstrene når eg ein dag hiv meg på toget til byn!

    SvarSlett