torsdag 14. juli 2011

Frihet til å få dilla på dymo.

Jeg har lenge ønsket meg en Dymo, men har liksom ikke kommet meg til å få kjøpt en. Så fant jeg ut at de hadde billige Dymoer på Clas Ohlson så da tok jeg meg turen dit. Men så selvfølgelig var de jo helt utsolgt for den jeg ville ha og ventet ikke den inn igjen før om minst to uker!! ARG!! Men lur som jeg var så gikk jeg bare hjem og bestilte en på nettsiden deres og den fikk jeg i posten noen dager etter!! Jippi!!


Modellen jeg valgte heter Omega og er en pregtang, syns det er tøffere enn de hvite lappene med sort skrift som blir gnikket av etterhvert.


Slik ser den ut og koster ca. 129 kr. Veldig lett å bruke og krever ikke batterier. Og nå har jeg dilla på å sette merkelapper på alt!!! Alle mat-bokser og drikkeflasker til Leon er merket og alle krukkene på kjøkkenet med tørrvarer har fått lapper på!!




Syns det ble stilig jeg!! Krukkene er fra ikea, mens pappetikettene er fra panduro hobby.

Ha en fin kveld alle sammen.
Klem Monica.

2 kommentarer:

  1. Så kult.
    Fikk lyst på en jeg og:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Sånn skal jeg ha!!! Jeg har en elektrisk Dymo, men er enig med deg, det blir ikke så tøft med en sånn en.

    Måtte solen skinne på ditt vakre vesen <3

    Klem fra Milla

    SvarSlett