fredag 24. juni 2011

Frihet og lykke.

For tiden er jeg så lykkelig som aldri før. Jeg er mamma til verdens beste lille gutt som holder på å bli så stor og har verdens kjekkeste, snilleste og mest omsorgsfulle kjæreste. Livet er herlig, selv om vi ikke har allverdens penger, bor i en liten leilighet og må lite på buss som eneste transportmiddel så er vi lykkelige. Vi er takknemlig for det vi har og syns vi har det riktig så fint og kan unne oss godsaker innimellom.

Forrige fredag var vi på sommerfest i barnehagen til Leon og der overrasket min kjære meg med en liten gave, verdens fineste armbånd. Vi har sett på dette armbåndet før, Remi syns det var så stilig og ville ha meg til å prøve det, jeg ble jo helt betatt av armbåndet og fikk jo selvfølgelig kjempelyst på det og siklet etter det hver gang jeg var i butikken.




Og forrige fredag da vi var innom butikken for å kjøpe bursdagsgave til lillesøsteren hans kjøpte han altså armbåndet. Det er det fineste armbåndet jeg noensinne har fått og jeg bruker det nesten hver dag for det passer like fint til både hverdag og fest. Det klirrer litt når jeg går med det og når jeg hører lyden så tenker jeg på dagen jeg fikk det og det gir meg et smil om munnen.

Armbåndet er norskprodusert og er fra det norske designfirmaet hjerter som produserer smykker og kjoler.



Jeg føler meg som verdens heldigste og lykkeligste kvinne, jeg har en sønn som smelter mitt hjerte hver dag og en kjæreste som får hjerte til å bruse, og som liker å overraske meg i ny og ne.



2 kommentarer:

  1. Så heldig du er.
    Viktig å ikke glemme å sette pris på de man har rundt seg.
    Armbåndet er helt nydelig.Skjønner godt at du ble glad for det.
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  2. Lenge leve kjærligheten <3

    En nydelig gave til en enda vakrere kvinne!

    Klem fra Milla

    SvarSlett