tirsdag 26. april 2011

Frihet til å være fornøyd.

Min kjære kusine og bloggvenninne Sissel får til så mangt. For en stund tilbake siden blogget hun om et par blomsterkasser hun hadde fått tak i hos en florist til en billig penge som nå pryder soverommet hennes som nattbord. Jeg har vært ganske misunnelig på alle de fine kassene som Sissel klarer å få tak i, men nå er jeg ikke det lenger for hun klarte jo selvfølgelig å skaffe en til meg og!! Lykke!


Den herlige blomsterkassen står selvfølgelig på stas midt i stua og rommer tegneseriesamlingen til min kjære.

Sissel benytter enhver anledning til å slenge ut gaver i hist og pist. Når vi ankom hytten for å feire påske kom hun jaggu meg med en presang igjen. Denne gangen var det en nydelig liten hvit trehest med blått mønster som hun kjøpte til meg i København. Det gjorde hun fordi mønsteret ligner på det mønsteret som serviset jeg samler på har. Nå står den på stas på talerkenhyllen på kjøkkenet sammen med mine fineste tallerkener.



Håper dere har hatt en like fin påske som meg! Nå er det bare å skue fremover mot sommeren.
Ha en fin kveld alle sammen.
Klem Monica.










3 kommentarer:

  1. For en snilling hun Sissel er :) Men så fortjener du jo det og da ;) Klemklem

    SvarSlett
  2. Ja, hun er ikke så verst...

    "Den største gleden man kan ha, det er å gjøre andre glad" er mitt motto..

    Kjekt å se at du blir glad for de tingene jeg kommer med, og det er jo lett å finne ting til deg i og med at vi har samme smak...

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja sissel er skikkelig grei!!! Kjekt med en kusine å dele interesser med:)

    SvarSlett