fredag 28. desember 2012

Julegaver..

I år har jeg visst vært en veldig snill jente å dømme etter gavene som lå under treet.



Nikon speilreflekskamera har lenge stått på ønskelisten og i år lå det til meg under treet! Jippi! Det fikk jeg av kjæresten min og hans familie på morssiden. 


Måtte jo testes med en gang så ble litt selvportretter i speilet..


Og litt makro-testing, her av mamsen sin adventsstjerne.


Av min tante Mali med familien fikk jeg denne aldeles nydelige glassengelen som er designet og håndlaget av Tove Ottesen. Den kommer nok til å henge i vinduet året rundt og ikke bare til jul.



Så er det noen som har fått med seg at jeg er veldig glad i duftelys. Voluspa crisp champagne fikk jeg av min fetter og voluspa frost pinecone fikk jeg av mormor og besten.


Dette fantastiske lyset designet av Halvor Bakke fikk jeg av tante Wenche.



En fin samling lekre duftelys står til pynt på bokhyllen.

 

Et sett med to lykter i grått var jeg heldig å få av Leon sin farmor, de gir kjempefint lys og har fått plass på benken som meg og pappa snekret i sommer.



Karen Blixen juletreornamenter har stått på ønskelisten hvert år og endelig i år fikk jeg mitt første! Det fikk jeg av Karina som er datteren til min kusine.



Tok et par stemningsbilder på kjøkkenet i dag etter middag. Bare elsker levende lys og hvordan det kan endre stemningen helt.



Disse fine stjernene kjøpte jeg på home and cottage før jul, syns de er skikkelig kule.


Ingen proff fotograf, men håper det kommer seg etterhvert, kanskje ta et kurs og selvsagt lese gjennom brukerveiledningen.

Flere bilder av godbiter jeg fikk til jul kommer etterhvert.

Ha en fin kveld, klem Monica S.

1 kommentar:

  1. Skal si at du har fått mye fint til jul, men så har du jo vært snill også da!

    Likte veldig godt de stjernene dine fra H & C!

    Kos deg med kameraet ditt, gleder meg til fototurer til våren!

    Klem

    SvarSlett