onsdag 18. mai 2011

Frihet til å dåne av begeistring!

I dag var jeg på shopping med min kjære, en tur som så absolutt var vellykket! Jeg tror nesten kjæresten min har blitt like interiørgal som meg selv, hvertfall nesten. Vi gikk innom kremmerhuset i dag, min favorittbutikk, og vi begge ble helt stum da vi kom over et nydelig speil. Jeg holdt nesten på å dåne der jeg sto, for et lekrere speil har jeg ikke sett på år og dag. Det var rett og slett en gammel dør med speil innsatt i vinduene og med praktiske kroker på til å henge ting og tang på.
Vi var faktisk på jakt etter et fint og stort speil å ha i gangen og ble fort enig om at dette speilet var det rette for oss. Jeg siterer min kjære Remi som så fint sa i butikken: ``Kjære! Du har min velsignelse til å bruke penger på dette speilet for det var rett og slett råfint!``
Jippi!



Og sånn ser det altså ut, kommet på veggen og det hele!!


Gleder meg til å dandere det med fine ting og evt sjal og smykker, men foreløpig er speilet blitt hjem til det fine HOME hjertet jeg fikk av snille kusine Sissel til jul.


Ha en fortsatt fin kveld folkens, ikke forseint å være med på give away hos meg!!
Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Fytt i grisen, så fint det var!!!
    De hadde ikkje tilfeldigvis gamle vinduer der også? ;))
    Din onkel BJ og han Kone har stukket av med vinduene i bedehuset. De skal nemlig bygge drivhus :o Liiiitt missunnelig....

    SvarSlett
  2. Sant det var til å dåne av?? Vet ikke om de har bare gamle vinduer, tror ikke det. Men de hadde vindus speil i hvitt på riviera maison.
    Litt dumt av de å ta alle da, jeg spurte jo Besten på dine vegne om du kunne få et siden du hadde lett så lenge etter sånne.

    SvarSlett