tirsdag 6. juli 2010

Frihet til å shoppe


For de som kjenner meg vet at jeg har fått jobb i en fantastisk, nydelig interiørbutikk. Butikken heter Karioka Design og Galleri og eies av Kari eller Karioka som hun heter på jobb. I butikken selger vi mye lekkert av møbler, pyntegjenstander, lamper og speil. Vi fører også smykker og kjoler i det norske designet Hjerter.


Med tiden har jeg blitt veldig opptatt av vakre ting å pynte opp hjemmet med så selvfølgelig er det saker og ting i butikken som jeg ikke kan motstå. På en hylle litt bortgjemt bak noen krus fant jeg en nydelig brikke. Den var av tre med fliser i bunnen og hadde et romantisk preg, jeg bare måtte ha det for det passet perfekt på bordet mitt i gangen. Der står det til pynt nå og opp på har jeg en lykt formet som et fuglebur som også er fra butikken jeg jobber i. Jeg har også pyntet med et syltetøyglass dekorert med perler og blonder, en selvlaget telys-holder og en selvplukket kongle.


Kom innom butikken da vel, og la deg friste av vakre ting. Butikken ligger i Hillerenveien litt forbi Haakonsvern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar