lørdag 10. juli 2010

Frihet til å pynte med vakre ting


Jeg er veldig glad i å pynte opp hjemmet mitt, og blir spesielt fornøyd når jeg finner ting som passer perfekt inn i hjemmet mitt. Sist jeg var på hytten kom jeg over en vakker, dobbel potteskjuler som lå bortgjemt i et skap. Denne husker jeg godt fra jeg var liten for det var en kjær eiendel av mamma. Den er av hvit blank porselen, dekorert med liljekonvall- mammas favoritt blomst som hun også bar i brudebuketten sin. Mamma sa jeg kunne få den for hun var sikker på at den ville komme til sin rett i leiligheten min i steden for å være gjemt i et skap.


Nå står den på toppen av bokhyllen min med to potteplanter i. Ved siden av står en vakker lykt fra krasilnikoff som jeg fikk i sommergave av min kusine og hennes familie, tusen takk Sissel!


God Helg alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar