torsdag 7. februar 2013

Fornøyd gutt.


Jeg har fått med meg at Design Letters av Arne Jakobsen er veldig i skuddet for tiden, noe som passer bra siden vi har en fireåring i hus som er veldig opptatt av bokstaver for tiden. Så da det kom Design Letters sett for barn i melanin måtte selvsagt Leon få kopp med sin bokstav og fat med nesten hele alfabetet på.




Settet ble bestilt på lunehjem.no og det ble raskt levert i posten. Leon ble kjempeglad og takket så mye:) Når settet ikke er i bruk står det til pynt på tallerkenhyllen på kjøkkenet, dekorativt.




Fikk litt lyst på Arne Jakobsen kopper selv, men er tydeligvis veldig vanskelig å oppdrive koppen med M... Så inntil videre får jeg klare meg uten og heller nyte gleden til Leon over sitt fine bokstavfat og kopp.


Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Monica S.

2 kommentarer:

  1. Stilig service, og veldig søt gutt:)
    Så fine bilder du har tatt under her.
    Har ikke prøvd meg på ett sånn bånd, men det skal vel ikke være umulig å få til :)
    Må bare sjekke ut ett først. Tenker kanskje det må sys dobbelt hele veien for å få festet D-ringene.
    Søte mopser :)

    SvarSlett
  2. Oj. Fins de for barn???? Taaaakk for tips. Skal bestilles til ungene i morgen :) klems Diana

    SvarSlett